וישמע יתרו. מה שמעו בשבת מתנדבי הצלה יבנאל?

אבי יעקב No Comments on וישמע יתרו. מה שמעו בשבת מתנדבי הצלה יבנאל?

מתנדבי הצלה יבנאל ובני משפחותיהם שבתו בשבת אחרונה פר' יתרו במלון אסטרל וילג' המפואר באילת במסגרת שבת גיבוש ואחדות מטעם מד"א

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מיד לאחר שמתנדבי "הצלה יבנאל" סיימו את משימת האבטחה של הילולת של הצדיק מיבנאל אשר התקיימה ביום חמישי בערב יז' בשבט יצאו המתנדבים ונשותיהם עם אוטובוס מפואר והגיעו לאילת בשעות הבוקר של יום שישי

לאחר תפילת נץ ברוב עם חיכתה לכל המתנדבים  בבית המלון ארוחת בוקר עשירה במיוחד ומיד לאחריה יצאו כולם להפלגת VIP מהנה של שעה במפרץ אילת, גבול עקבה ותצפית בריף הדולפינים.

את תפילות שבת של המתנדבים הנעים בקולו המיוחד החזן הדגול ר' יהודה מלכה אשר הגיע במיוחד לשבת זו והנעים את התפילה עם חזנות  ושירי שבת נפלאים במהלך כל הארוחות ועונג שבת.

בסעודת ליל שבת הקדישו המתנדבים לשיח מיוחד וסיפורים אישיים על היכרותם האישית עם הצדיק מיבנאל מוהרא"ש זיע"א אשר ידוע לכל תמיכתו הרבה בארגון הצלה יבנאל ובארגון מגן דוד אדום, כידוע תמיד עודד הצדיק את אברכי הקהילה להתנדב במד"א והדגיש שזהו הדבר הכי חשוב ביהדות להציל חיים כמו כן הגדיר הצדיק את המתנדבים כ "לו' הצדיקים של הדור".

לאחר סעודת ליל שבת חזרו המתנדבים לעונג שבת מיוחד במינו עם שירים ודברי הלכה בנושא "רפואה בשבת על פי ההלכה" עד לשעות הקטנות של הלילה עם כיבוד עשיר ושירי שבת נפלאים.

במהלך סעודת השבת המרוממת שעברה על המתנדבים כונני מד"א הצלה יבנאל העלו וותיקי המתנדבים זיכרונות וסיפורים על  מעשי הצלה הירואים וקיימו שיח מיוחד על שילובו של המתנדב החרדי במד"א וכאן הדגישו המתנדבים והרבנים את הערכתם הרבה למנכ"ל מד"א תמ"ג אלי בין על רגישותו המיוחדת למתנדבים החרדים ועל האפשרויות שפתח למתנדבים החרדים תוך שמירה על אמונתם ודרכם של כל קהילה לפי צרכיה.

את דברי הסיכום נשא אבי בן חמו יו"ר ארגון "הצלה יבנאל" אשר ביקש בראש וראשונה להודות למנכ"ל מד"א תמ"ג אלי בין, למגן גיל מושקוביץ' סמנכ"ל וראש אג"מ, למג"מ אורן אביטן מנהל מרחב ירדן, למג"מ יפתח לוי וכן לאחראי מתנדבים ארצי רוסלן זינגרמן. אבי שיבח את השת"פ המאוד מיוחד שיש לארגון הצלה יבנאל עם הנהלת מד"א המוקירים ומעריכים את פעילותם הגדולה של המתנדבים בכל מבצעי מד"א. בהמשך סיפר אבי על תחילת ההיערכות ל"מבצע מירון" אבטחת רבבות העולים לציון הרשב"י בל"ג בעומר וביקש מהמתנדבים להתכונן לכך שהכח הגדול של מתנדבי הצלה יבנאל יצוות למד"א כבר מתחילת המבצע ועד לסופו.

בסיום דבריו הודה אבי לרב אוריאל מלכה מנכ"ל חברת התיירות "נופשים מהלב" על השקעה מיוחדת בשבת כל כך נפלאה ועם שירות אישי לכל אחד ואחת מהאורחים. כמו כן הדגיש אבי תודה מיוחדת לאחראי מתנדבי "הצלה יבנאל" שלומי פרץ שטרח ועמל ימים ולילות על כל פרט ופרט כדי שהשבת תעבור בהצלחה והמתנדבים יתגבשו ויחליפו כוחות לקראת המשך התנדבותם בסיוע להצלת חיי אדם, מעשה אותו הם עושים יום יום.

המתנדבים המאושרים חזרו מהשבת בהרגשת התרוממות הרוח והגוף ועד מהרה הנושא הפך לשיחת היום במושבה כולה. המתנדבים ציינו כי אין ספק ששבת כ"כ מאחדת ומגבשת משרה בהם כוחות גדולים להמשיך ולתרום מזמנם בייתר שאת ועוז למען הצלת חיים באהבה ודבקות חברים מיוחדת. כתבנו ששוחח עם חלק מהמתנדבים שמע מהם כי האחדות ואהבת החברים שיש בארגון הצלה יבנאל ראויה להוות מודל חיקוי לכל ארגון, בזכות יו"ר הארגון אבי בן חמו והניהול המיוחד שלו אנחנו כולנו מרגישים משפחה אחת חזקה ומאוחדת איש את אחיו יעזורו ולרעהו יאמר חזק.



0 תגובות